سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که خود رأى گردید به هلاکت رسید ، و هر که با مردمان رأى بر انداخت خود را در خرد آنان شریک ساخت . [نهج البلاغه]
نگار
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» پیرو ولایت

عضو حزب‌الله لبنان:

«عماد مغنیه» پیرو راستین ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: عضو حزب‌الله لبنان گفت: «عماد مغنیه» یکی از پیروان راستین ولایت فقیه بود و وقتی مسئله ولایت فقیه مطرح می‌شد همه چیز را کنار می‌گذاشت و پیرو واقعی آن بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید ابراهیم مرتضی عصر امروز در همایش« فرزند خمینی» ویژه بزرگداشت شهادت «عماد مغنیه» که از سوی دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، در سخنانی گفت: در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با اسرائیل برنامه‌های و تاکتیک‌های بسیاری برای ضربه زدن به نیروهای دشمن مورد استفاده قرار گرفت که «عماد مغنیه» نقش بسیار مهمی در این برنامه‌ها داشت.
وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شخصیتی «عماد مغنیه» تصریح کرد: در حالی که در دنیا فرماندهان نظامی طراحی نقشه‌ها را به عهده داشته و از حضور در صحنه نبرد خودداری می‌کنند، «عماد مغنیه» همواره در هنگام طراحی نقشه نظامی نقشی را نیز برای خود در نظر می‌گرفت و خود از نیروهای عملیات کننده بود.
عضو حزب‌الله لبنان گفت:‌ «عماد مغنیه» یک فرمانده نظامی ماهر و خوش فکر بود ولی وقتی مسئله ولایت فقیه مطرح می‌شد همه چیز را کنار می‌گذاشت و پیرو واقعی ولایت فقیه بود.
وی تصریح کرد: در حالی‌که بسیاری از نیروهای نظامی همواره تحت فرماندهی وی بودند ولی «عماد مغنیه» برای انجام عملیات‌های نظامی ابتدا اقدام به کسب اجازه شرعی می‌کرد.
سیدابراهیم مرتضی ادامه داد: «عماد مغنیه» ولایت امام راحل را نیز به درستی درک کرده بود و همواره پیرو راستین ایشان بود.
وی ادامه افزود: به تعبیر رهبر معظم، «عماد مغنیه» فرزند امام خمینی (ره)بود.
عضو حزب‌الله لبنان با اشاره به تلاش اسرائیل برای شناسایی «عماد مغنیه» اظهار داشت: آنها برای اینکه کسی از این فرمانده ارشد نظامی خبری بیاورد 25 میلیون دلار جایزه تعیین کرده بودند.
وی تاکید کرد: دشمنان نباید فکر کنند که با شهادت «عماد مغنیه» ما ضعیف شده‌ایم چرا که فقط جسم او از میان ما رفته است و روح او همواره با ما همراه است.
مرتضی تاکید کرد: با شهادت «عماد مغنیه» هر نیروی حزب‌الله به یک «عماد مغنیه» تبدیل شده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( چهارشنبه 88/11/7 :: ساعت 3:49 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اصلاحات اقتصادی در نهج البلاغه
اسراف
پیرو ولایت

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 5961
» درباره من

نگار
دریا
در گذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر با همه تلخی و شیرینی خود میگذرد عشق ها میمیرند رنگها رنگ دگر میگیرند و فقط خاطره هاست که جه شیرین و جه تلخ دست ناخورده به جا میماند!!

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان







» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب